keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

Eka postaus!

Nyt se on vihdoinkin siis totta, et meikäläinen aloittaa bloggaamisen. :) 
(Tosin muutamia vuosia sitten (itse asiassa 5.v suunnilleen), mulla oli blogi, joka oli viikon voimissaan ja yhellä postauksella)
Katsotaan mitä tästä tulee ja millä aktiivisuudella... aika näyttää! 
Ja tällä hetkellä on korttiaskartelu pääasia tässä.

Oon harrastanut kortteilua jo jonkin aikaa ja kaikenmoisia hankintoja oon tehnyt ajan saatossa. Mutta nyt menin ostamaan siskoltani BigShotin laitteen, (oon äitini omalla jo testaillu ja siitä kovin haaveillutkin), joten sekin innoitti mua tähän bloggaamiseen ja korttien esille tuomiseen!

Tänään saapui pieni paketti Paperellasta, jossa on mukava valikoima kaikennäköistä askarteluun tarvittavaa. Tein myös tänään tilauksen Sinelliin,  BigShottiin tarvitaan stansseja, ennenkuin sillä mitää tekekään! Odotan sitä pakettia jo kovasti ja kuten viikonloppua, ku kotiutan tuon laitteen siskoltani. :) ISO KIITOS SISKONI! <3


Haluaisin esitellä mun pienen tilauksen... mut ööhh missäs se mun kamera on... Jossei sitä nyt löydy ku sitä KERRANKIN tarvittais, niin lyhyeen jää tää bloggailu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun jätit kommentin käynnistäsi! <3