perjantai 28. maaliskuuta 2014

Kirppistelyä!!!

Eilen olin siskoni kanssa kirppis kierroksella Seinäjoella!

Ja vein YkkösBasaarille yhteistyön merkeissä kortteja ja pinkkiä. ;)



Käykääpäs kattelee mitä kivaa sieltä löytyy!!! 
Tuo Bloggaajien hylly on varsin mukava...

Nämä sitten lähti mun matkaa YkkösBasaarilta.


Hopeiset kipot ostin ihan sillä, josko saisin niihin pääsisäisruohon/ohran kylvetyksi. :) 
Ja tuo hopeinen nokkakannu, vois toimia sitten kastelukannuna!:)
Olen hurahtanut minni ja mikki hiireen, joten noi kynttilän jalat oli pakko ostaa, en tiedä onko makuuni hiukan jo mauttomat vai eih... :D
Viivi & Wagner sarjakuvat on kyllä juuri niinkui meidän elämästä!!! 
(Joten tuo kirjanen kotiutun halvan hinnan vuoksi.)
Rusetithan on ihania, tuota voi käyttää päässä, tai paidassa, et mihin sit keksinkään.

Kävimme myös muillakin kirppiksillä ja niistä löyty...


Ihania lankarullia, johon ois tarkoitus kääriä pitsiä! 
Ja mukavia askartelu löytöjä tein, nimittäin kukkia ja papereita, noita ois ollut vaikka kuinka paljon, mut otin järjen käteen ja jätin muillekin. ;D
Lasinen purkki ja noi Partyliten somistetuikkulyhdyt oli kyl aika löytö, toisella kirppiksellä oli jo kahden hinta enemmän kuin mä maksoin noista kolmesta.
Ihmettelin vain kuinka näitä Partyliten somisteita on niin paljon kirppiksillä tarjolla?!?!?
Onkohan tää jokin emännänlahja? 
Olin hiukan yllättynyt tuon lasin ohkaisuudesta, koska nää on nyt ekat partylitet mulle, kynttilöitä kyllä on... 
(Et saa nähä kuinka äkkiä menee rikki. 
No korkealta en tipu!)

Postipoikakin oli muistanut mua nettikirppistelyn ostoksilla...


Askarteluun papereita, kukkia yms...:)
Saippuakupla muumimuki oli varsinainen löytö! 10e. 
Oli täysin uudenveroinen, vaikka kuulemaa käytössä ollutkin... 
Onkos tuon minkä vuoden kesäsesonki muki? 
2012?

Että näistä ostoista vois sanoa toisen romu MUN AARRE!

2 kommenttia:

  1. mitä toi bloggaajien hylly oikein sisältää :) viimeksi kun kävin, ei tommosta ollu, täytyyki het maanantaina suunnata sinne pällistelemään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikkia mitä me yhteistyötä tekevät bloggarit halutaan sinne hyllyyn viedä myytäväksi. Paljon on sisustustavaraa. Itselläni enimmäkseen kortteja ja jotain oon viemässä muutakin sinne nyt v-loppuna.
      Suosittelen käymään! Viikon verran se on tuossa vasta ollutkin ja se on siinä kahviossa, heti sisään tultaessa vasemmalla. Käy kurkkaas. ;)

      Poista

Kiitos, kun jätit kommentin käynnistäsi! <3