perjantai 15. huhtikuuta 2016

Uusi Tuttavuus!

Törmäsin kaupassa mielenkiintoiseen meikkihyllyyn, jossa myytiin Essence-merkkisiä meikkejä.
En aikaisemmin ollut tämän nimiseen merkkiin törmännyt.
Sitten ku aloin niitä tutkia ja hintoja kattomaan. 
Piti muutamaan kertaan katsoa hyllyn reunaan uudestaan, että näkeekö silmäni oikein vai mitä?
Kun hinnat olivat niin edullisia.
En miettinyt kovinkaan kauan osto aikeitani, sillä ripsari ja harmaa kajali alkoivat olemaan loppu.
Ajattelin vain, että ovat niin edullisia, vaikka oisivat kuinka huonoja, niin suurta tappiota ei tule.
Mutta mitä vielä ripsari kyllä täytti TÄYDELLISESTI ne pienet ja vähäiset odotukset.
Nimittäin omat tynkä ripseni näyttävät tuuheammilta ja pidemmiltä kuin milllään aikaisemmilla käyttämillä ripsareilla ja monen merkkisiä ripsareita oon käyttänyt.
 Ainut miinus on paksu harja, tykkään enemmän ohkaisemmista harjoista.
Mutta ku tulos on mitä täydellisin, niin oon varma, että jatkossakin tämä ripsari lähtee mukaani.
Kajal, ei ehkä ihan samoille pisteile pääse, mun entisen Lumenen kajalin kanssa.
Mutta ihan plunssan saa sekin, hintakin ku oli alle 2e.
Ripsari oli muistaakseni alle 4e.
Tutustun kyllä jatkossa muihinkin tämän sarjan tuotteisiin!
Onko teille tuttu merkki?
Mielipideitä?
Tämä on saksalainen merkki ja ilmeisesti 2014 tullut Suomeen, mitä nyt pika googlettamalla löysin infoa.
Moni olikin näitä edullisia meikkejä blogissaan jo kehunut viime vuoden puolella. :)
Ja yhdyn muihinkin bloggareihin, SUOSITTELEN!!!

6 kommenttia:

  1. Tytär löysi tuon meikkisarjan tokmannilta. Ja ne ovat tosi halpoja. Joitakin tuon sarjan meikkejä tytär osti.
    Huulipunia ja muita. Itse taisin ostaa kynsilakkoja ja viilan.
    Itselläni ei ole enempää kokemusta sarjasta. Täytyy jossain vaiheessa tutustua sarjaan paremmin.
    Mukavaa perjantai päivää!😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin kannattaa kokeilla, itse ainakin meinaan ostaa lisää!
      Kiitos samoin, hyvää viikonloppua! <3

      Poista
  2. Me ostettiin neidin kanssa eilen tuon merkin kynsilakkaa 💟

    VastaaPoista
  3. Kynsilakkoja olen ostanut monenvärisiä, kun tosiaan maksoivat vain alle 2e kpl! :O
    Täytyypä kokeilla tuota ripsariakin :)

    VastaaPoista
  4. Kynsilakkoja olen merkiltä ostanut, mutta meikkejä en ole huomannut. Pitääpä kokeilla ripsaria, kiitos vinkistä!

    VastaaPoista
  5. Tämän merkin ripsari myös minulla testissä tällä hetkellä ja olen tykännyt! Ostan varmana toistekin. Tosiaan harja voisi olla pienempi. Myös kynsilakoista olen tykännyt. :)

    VastaaPoista

Kiitos, kun jätit kommentin käynnistäsi! <3