maanantai 6. helmikuuta 2017

The Weekend

Toissa viikonloppuna olin kotipuolessa pitkästä aikaa koko viikonlopun.
Perjantaina ku oltiin saatu ahdattua autoni täyteen 3 naisesta ja niiden askartelutavaroista.
Osa jo tippu parkkipaikalle maahan, ku peräluukun aukaisin. :)
Mutta saatiin ne onneksi sinne takaisin ja mahtumaakin. :) 
Kotona meitä odotti pullantuoksuinen äiti!❤
Meidän äiti oli todellakin yllättänyt meidät, koska hän oli leiponut pullaa, jota osaa kyllä leipoa. Mutta sen lisäksi kääretorttua ja kinuskikeksejä ja se että ne oli tehty niin ne oli herkullisiakin.
Tämä ylistys ihan sillä, et meidän äiti ei ole mikään leipurihiiva!
Mutta osaa sekin yllättää.
Miksi sitten pöytä oli laitettua koreaksi... 
Oli...
PARTYLITE KUTSUT!
Pidin ystävänpäivä teemaiset kutsut.
Väkertelin pöytään pom pommeja, joita olin tilannut ebaysta.
Tykkään kovin somistamisesta ja se onkin melkein paras osio kutsuista.
Kutsut pidettiin ja herkuteltiin.
Niin lähdettiin yöksi "mummulaan".
Seuraavana päivänä käytiin kaupassa ja Lildissä, siellä kyllä tekee askartelijakin löytöjä ja edullisesti.
Kun oltiin kauppareissu saatu tehdyksi, oli aika aloittaa askartellut, jonka takia me oltiin "mummulaan" tultu.
Mummulani kun on tyhjä, on siellä hyvä järjestää kaikkea tälläistä, kun on tilaa levittäytyä!
Olihan siellä sen näköistä että 4 naisen askartelukamat siellä levällään olikin.
Mä siivosin ja järjestelen mun askartelulaatikkojani, ennen ku pääsin alkuun.
Ystävänpäiväkortteja askartelin.
Lauantai päivä meni rattosasti askarrellen ja rupatellen ja oli aika painua pehkuihin.
Mahtavaa olla koko päivä ilman televisiota ja puhelimenkin räplääminen jäi vähäiseksi, oli niin paljon muuta.
Sunnuntaina jatkettiin vielä askarteluja ja oli tarkoitus päästä lähtemään hyvissä ajoin kotia, mutta iltaan asti se venyi. 
Ku innostuu niin innostuu kunnolla ja eikä meinaa malttaa lopettaa ollenkaa. 
Mä nimittäin aloin tekee rusettiklemmareita ja niitä oli kiva näpertää!
Annoin jokaiselle oman klemmarin. 
Siskollani ja kaverillani se meni kalenterin väliin ja äitin oma tais mennä kirjanmerkiksi.
Kaverini kovasti pyyteli, että koristaisin sen kalenteri aukeaman, ekaksi vähän olin, että en mä.
Mutta sitten kuitenkin mä tein sen ja ei ehkä ois pitänyt tehdä, nimittäin mä hurahdin täysin! :D
Mä oon ollut jo jonkin aikaa facebookissa kalenteriamania ryhmässä ja ihmettelyt vain tätä hulluutta!
No kun mä sain Sunnuntaina tähän kalenteriin kosketuksen, niin jo Maanantaina mä tilasin oman.
Jota erittäin kuumeisesti odotin ja peräänkin kyselin... :D
Torstaina sain sitten oman Happy Plannerin A5 classicin.
Nyt on uusi harrastus ja rahan meno! :D 
Onko muita kalenteriin hurahtaneita?

8 kommenttia:

  1. Oi vitsi miten hieno idea pitää askarteluhenkiset kutsut! Teillä on varmasti ollut ihanaa ja taas niin hienoja kortteja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivaa oli ja yhdessä askartelu on kivaa, ku saa jakaa ideoita ja saa ideoita! :)
      Kovasti jo mietittiin seuraavaa kertaa!

      Poista
  2. Mistä tilasit oman kalenterisi? Näyttää tosi kivalta ja inspiroivalta! Itse otin alku vuodesta käyttöön tavallisen kalenterin rinnalle bullet journalin, johon sitten teen erilaisia listoja ja muistiinpanoja..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tilasin tämän Happy Plannerin viimeisen dekoretesta! Heidin korttipajaan tulee uusia plannereita 15.2, muistaakseni. :)
      Tuo on kyl mukavaa hommaa ja kivaa tehdä kaikkia listoja ja laittaa muistojakin talteen.

      Poista
  3. Tuo filofax onkin ihan vieras, pitääkin googlailla. :)

    VastaaPoista
  4. Varmasti teillä oli mukavaa. Kiva kun saa levittää askartelukamat ja kaikilla riittää tilat.

    VastaaPoista

Kiitos, kun jätit kommentin käynnistäsi! <3